.wpb_animate_when_almost_visible { opacity:1; }
 In Nieuws

Onze leverancier Flevo ICT organiseerde onlangs ICT Xperience Day, een leuke innoverende & inspirerende middag waarop wij als Toomba mochten vertellen over het nut van een bedrijfsapp.  

Onze operationeel directeur Patrick Berends ging er heen:  “Wat is Flevo experience een leuke en interessante wijze om diverse soorten van innovatie bij elkaar te brengen. De spreker van de dag Rolf Grouve, deed de kick off, waarna diverse leveranciers en bezoekers  in break-out sessie`s uiteen gingen ” FlevoICT heeft alvast de nieuwe datum voor volgend jaar genoemd: 23 mei 2019.

Opening: Rolf Grouve: Innovatie in mijn bedrijf

Rolf Grouve is directeur van Provelu en schreef een boek over ondernemerskracht: Anticiperen op de toekomst.  Tijdens zijn sessie benadrukt Rolf dat gemakzucht en achterover hangen killing is voor je bedrijf. Zorg dat je altijd bezig bent met ‘the next step’. Kijk vooruit en innoveer! Plan sessies in om disruptieve innovatie toe te passen op je eigen bedrijf of onderneming. Patrick: “Wij als Toomba herkennen ons hierin: wij kijken ook graag vooruit en blijven innoveren.”

Pitches van leveranciers

Daarna konden alle uitgenodigde leveranciers gaan pitchen om zo de bezoekers over te halen aan te sluiten bij de break-out sessies. Naast Toomba pitchte ook KPN, NEXTEL, ProVelu, OMFL & BuroFlevo & ATIS hun break-out sessies.

Toomba: Het nut van een bedrijfsapp

Patrick had het tijdens zijn pitch over het belang van een bedrijfsapp: “Ik ben er van overtuigd dat een bedrijfsapp helpt in de communicatie van je bedrijf. Het helpt verschillende bedrijfsprocessen efficiënter te maken. Hoe gaaf is het als je als werknemer van een bedrijf uit de appstore een bedrijfsapp kan downloaden? Waar allerlei informatie te vinden is aangaande HR zaken,diverse mededelingen (circulaires), vakantie saldo en roosters noem maar op!”

De mogelijkheden van bedrijfsapp zijn eindeloos, je kunt apps inzetten om in contact te blijven met je medewerkers, maar natuurlijk ook met je klanten. Mobiele apps zijn vaak veel sneller (plus het is mogelijk om ze beschikbaar te maken wanneer de gebruiker geen internetverbinding heeft!) en hebben een betere gebruikerservaring. Daarnaast voelen de gebruikers zich meer betrokken bij je bedrijf wat ze ook waardevoller maakt als klant of medewerker!

We ontvingen diverse leuke reacties tijdens de break-out sessie en zien er naar uit om de bedrijven mee te nemen in de mogelijkheden van de apps.

Recente berichten